Pravidla

Deník

 

Každá postava má svůj osobní deník a v něm je zaznamenáno:

- Jméno postavy

- Věk postavy

 - Rasa postavy

Základní vlastnosti (v průběhu hry jdou zlepšit jejich procvičováním, ale také mohou klesnou jejich zanedbáváním):

 

Síla - určuje počet životů, základní útok a je nezbytná pro některé schopnosti

Obratnost – určuje základní útok se střelnými zbraněmi a je nezbytná pro některé schopnosti

Inteligence – určuje nadání na magii a celkově schopnost komunikovat(Samozřejmě vyžaduje RP) také je nezbytná pro některé schopnosti

 

Zkušenosti – získáváte je během hry a pokud najdete mistra tak se můžete naučit nějakou schopnost

 

Schopnosti – každá schopnost stojí nějaký počet zkušeností a má nějaké požadavky na vlastnosti(Síla, obratnost, inteligence) a taky na to jestli máte jim předcházející schopnost.

 

Základní počet životů – tento počet se odvíjí od vaší síly a schopností(Bonusy za zbroje a artefakty se nezapisují do deníku)

 

Boj

Boj probíhá na dlouhé zásahové plochy to je od zápěstí po kotníky. Nemlátí se do hlavy, krku a rozkroku.

Hráč který přijde o všechny životy umírá. Ještě nějakou chvilku ho můžou oživit lékaři, alchymisti, mágové a tak podobně(je tam poměrně dost možností) Oživený hráč se rozhodně necítí nějak příjemně. Právě byl na prahu smrti a všechno ho bolí (postava se musí ještě nějakou chvilku poté šetřit jinak se jí může rána znovu otevřít) Samozřejmě existují vyjímky, ale v takovém případě to bude hráči sděleno v průběhu oživování.

Pokud se stane že postava umře a nikdo ji neoživí tak umírá úplně a zajde za organizátory. Tam bude hráči vytvořena další postava. Ještě je možnost že si hráč pořídí sirotka. Když tak udělá tak to má mnoho výhod. Zaprvé nemusí začínat úplně od nuly, ale sirotek se učil a už něco umí(co a kolik to záleží převážně na hráči) a navíc mu může odkázat všechen svůj majetek. V tomto případě by hráč po smrti své postavy začal hrát za svého sirotka.

Zbraně

Veškeré zbraně jsou zařizovány organizátory. Můžete tam najít jak úplně obyčejné meče a sekery tak i kopí štíty a různé speciálky

Základem je zase RP. Je jasné že postava se silou jedna nebude moct bojovat s velkým štítem v jedné a obouruční sekerou ve druhé ruce.

 

Zbroje

Zbroje jsou taky zařizovány organizátory. Na každé zbroji bude přilepená cedulka(někde uvnitř aby nerušila) s počtem životů které přidává. Je jasné že kyrys přidá víc životů než nátepník.

Artefakty a magické předměty

Ve hře se vyskytují magické předměty a artefakty. Tyto předměty na sobě mají cedulku která vysvětluje co dělají. Někdy je cedulka zakrytá a je možné ji odkrýt jen poté co si onen artefakt hráč nasadí. Někdy se také může stát že cedulka odpadne v takovém případě je potřeba vyhledat organizátora.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now